Anti-Aging programmas norise
1.
Pieteikšanās
Klients piesakās uz konsultāciju pie internista vai preventīvās medicīnas speciālista.
2.
Konsultācijas
Konsultācijas laikā speciālists izskaidro veselības profilakses un Anti-Aging koncepta būtību. Tiek pārrunāts klienta dzīves ritms, ēšanas paradumi, fizisko aktivitāšu specifika, vēsture, ģimenes anamnēze un citi aspekti.
Atnākot uz konsultāciju, Jūs sagaida Jūsu personīgais klientu menedžeris- sabiedrības veselības speciālists! Klientu konsultants seko līdzi Jūsu individuālā plāna un profilaktisko pasākumu grafikam - koordinē un atgādina par gaidāmajām konsultācijām un procedūrām, kā arī nodrošina komunikāciju starp institūta speciālistiem un klientu.
3.
Analīzes un diagnostika
Pēc konsultācijas ar speciālistu seko diagnostika.
Visiem Anti-Aging programmas klientiem tiek veikta visaptveroša diagnostika
- Ģenētiskie testi
- Vielmaiņas diagnostika
- Urīna, fēču un asins analīzes
- Ultrasonogrāfija
- Rentgens
- Datortomogrāfijas izmeklējums
- Magnētiskās rezonanses izmeklējums
- Endoskopiskie izmeklējumi
- Zarnu mikrobioma izmeklējums
- Konsultācijas pie dažādiem speciālistiem u.c
4.
Anti-Aging plāna izveide
Pēc izmeklējumu un ģenētisko testu rezultātu apkopošanas un analizes ārstu konsīlijā (multidisciplināra medicīnas ekspertu grupa), tiek izvērtēti klienta riski un noteikts klienta vispārējais veselības stāvoklis, izmantojot “karodziņu principu”:
problēmas, kuru risināšana ir prioritāra, jo tās rada nopietnus veselības draudus
mēreni draudi veselībai, kuru risināšanai jāpievēršas pēc iespējas ātrāk
veselības stāvokļa aspekti, kuriem vēlams pievērst uzmanību, un veikt preventīvus pasākumus
stāvoklis, kas kopumā ir labs, ieteicami uzturošie, uzlabojošie un profilaktiskie pasākumi
5.
Ārstniecība
Pēc klienta individuālā plāna, aptverot visas organisma sistēmās pie dažādu nozaru speciālistiem:
- Preventīvās medicīnas speciālists
- Gastroenterologs
- Uztura speciālists
- Fizioterapeits
- Geriatrs
- Psihoterapijas speciālists
- Ginekologs
- Zobārsts
- Dermatologs
- Estētiskās medicīnas speciālists u.c.
6.
Novecošanās procesu vadība
Pēc tam, kad atrisinātas primārās veselības problēmas, klientiem tiek sniegta iespēja izstrādāt un īstenot preventīvās medicīnas plānu, koncentrējoties uz konkrētu veselības aspektu, kā arī īstenot ikdienas veselības aprūpes pakalpojumus. Sadarbības laikā klientu konsultants sekos līdzi Jūsu individuālā plāna un profilaktisko pasākumu grafikam - koordinēs un atgādinās par gaidāmajām konsultācijām un procedūrām, kā arī nodrošinās komunikāciju starp speciālistiem un klientu