Anti-Aging programmas norise

Telefons ar SMS

1.

Pieteikšanās

Klients piesakās uz konsultāciju pie internista vai preventīvās medicīnas speciālista. 

 

Aplis ar plusu pa vidu

2.

Konsultācijas

Konsultācijas laikā speciālists izskaidro veselības profilakses un Anti-Aging koncepta būtību. Tiek pārrunāts klienta dzīves ritms, ēšanas paradumi, fizisko aktivitāšu specifika, vēsture, ģimenes anamnēze un citi aspekti.

Atnākot uz konsultāciju, Jūs sagaida Jūsu personīgais klientu menedžeris- sabiedrības veselības speciālists! Klientu konsultants seko līdzi Jūsu individuālā plāna un profilaktisko pasākumu grafikam - koordinē un atgādina par gaidāmajām konsultācijām un procedūrām, kā arī nodrošina komunikāciju starp institūta speciālistiem un klientu.

 

Ūdens pile

3.

Analīzes un diagnostika

Pēc konsultācijas ar speciālistu seko diagnostika.

Visiem Anti-Aging programmas klientiem tiek veikta visaptveroša diagnostika

  • Ģenētiskie testi
  • Vielmaiņas diagnostika
  • Urīna, fēču un asins analīzes
  • Ultrasonogrāfija
  • Rentgens 
  • Datortomogrāfijas izmeklējums
  • Magnētiskās rezonanses izmeklējums
  • Endoskopiskie izmeklējumi
  • Zarnu mikrobioma izmeklējums
  • Konsultācijas pie dažādiem speciālistiem u.c

 

Diagramma

4.

Anti-Aging plāna izveide

Pēc izmeklējumu un ģenētisko testu rezultātu apkopošanas un analizes ārstu konsīlijā (multidisciplināra medicīnas ekspertu grupa), tiek izvērtēti klienta riski un noteikts klienta vispārējais veselības stāvoklis, izmantojot “karodziņu principu”:

problēmas, kuru risināšana ir prioritāra, jo tās rada nopietnus veselības draudus

mēreni draudi veselībai, kuru risināšanai jāpievēršas pēc iespējas ātrāk

veselības stāvokļa aspekti, kuriem vēlams pievērst uzmanību, un veikt preventīvus pasākumus

stāvoklis, kas kopumā ir labs, ieteicami uzturošie, uzlabojošie un profilaktiskie pasākumi

 

Sirds

5.

Ārstniecība

Pēc klienta individuālā plāna, aptverot visas organisma sistēmās pie dažādu nozaru speciālistiem:

 

Pulkstenis

6.

Novecošanās procesu vadība

Pēc tam, kad atrisinātas primārās  veselības problēmas, klientiem tiek sniegta iespēja izstrādāt un īstenot preventīvās medicīnas plānu, koncentrējoties uz konkrētu veselības aspektu, kā arī īstenot ikdienas veselības aprūpes pakalpojumus. Sadarbības laikā klientu konsultants sekos līdzi Jūsu individuālā plāna un profilaktisko pasākumu grafikam - koordinēs un atgādinās par gaidāmajām konsultācijām un procedūrām, kā arī nodrošinās komunikāciju starp speciālistiem un klientu